Dowtown Brooklyn com a sala de projeccions

Dowtown Brooklyn com a sala de projeccions 1024 579 Shoot Estudios

DOWNTOWN BROOKLYN ES CONVERTEIX EN UNA SALA DE PROJECCIONS PER A LA DARRERA CAMPANYA DE FÀSTIC

Fastic és una aplicació per controlar el dejuni intermitent. I… “Què és el dejuni intermitent?” et preguntaràs. El dejuni intermitent fa referència a l’abstinència voluntària de la ingesta d’aliments durant un període de temps, és a dir, la limitació de les hores que ens alimentem per així no desaprofitar menjar i no malbaratar tants diners.

Per promocionar aquesta aplicació i aquesta iniciativa, van crear la campanya perfecta al nostre Downtown Brooklyn. Un anunci que crida l’atenció des del minut 0 i on veiem grans referències al consum d’aliments ia la pobresa, perquè l’espectador s’hi vegi immers.

Van realitzar grans efectes especials al soterrani de Brooklyn, un d’ells va ser omplir tot l’emplaçament amb vídeos emotius projectats a les parets. Imatges que explicaven la història que narrava el protagonista de l?anunci.

Us deixem el link perquè pugueu gaudir d’aquest anunci tant com l’hem gaudit nosaltres i vegeu la gran creativitat que es pot tenir en una gravació en un espai amb tant potencial com aquest.

    Formulario de contacto

    Deseo recibir información y noticias de SHOOT ESTUDIOS

    De acuerdo con lo establecido por la Ley Orgánica 15/1999, le informamos que los datos obtenidos de este formulario serán incorporados a un fichero automatizado bajo la responsabilidad de SHOOT ESTUDIOS S.L. con la finalidad de atender sus consultas y remitirle información relacionada que pueda ser de su interés. Puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición mediante un escrito a nuestra dirección C/ PAU CLARIS, 115 PRAL. 2a 08009, BARCELONA. Mientras no nos comunique lo contrario, entenderemos que sus datos no han sido modificados, que usted se compromete a notificarnos cualquier variación y que tenemos su consentimiento para utilizarlos para las finalidades mencionadas. Asimismo, en virtud de lo que dispone el artículo 21 de la Ley 34/2002 de servicios de la sociedad de la información y de comercio electrónico, solicitamos su consentimiento para poder enviarle la información relacionada con nuestros productos o servicios que consideremos que puede ser de su interés, ya sea por correo postal o electrónico. El interesado declara tener conocimiento del destino y uso de los datos personales recogidos mediante la lectura de la presente cláusula. El envío de estos datos implica la aceptación de la siguiente cláusula.

    shoot.

    Este servicio está disponible de Lunes a viernes de 9:30h a 17:30h

    Powered by WpChatPlugins